Baby I like it

Publicerat: 2011-05-18 Tid: 14:06:08


Ser rätt dött ut här på bloggen just nu, kanske beror det på att jag faktiskt har annat för mig. Kan mycket väl vara så. Håller just nu på att tvätta och håller tummarna på att tvätten ska bli klar till klockan 3 då jag måste ta tåget till Norrköping. Känns ju inte direkt så jätte värt att åka in för att vara där i 45 minuter men har man handlednings möte så har man. Vi håller i alla fall på med vårt slutprojekt nu innan sommarlovet. Går faktiskt väldigt bra och vi ligger riktigt bra till.

J's underbara katt Olof <3



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0