A great weekend

Publicerat: 2012-07-16 Tid: 13:04:26


Har haft en väldigt bra och trevlig helg i Västervik. Åkte hem till Andreas och Anna och blev bjuden på grillat. Eftersom jag är fiskallergiker och de bjöd på lax så fick det bli flintastek till mig istället. Jag, Jimmie och Andres gick till stan någon gång runt elva. Var sjukt mycket folk på alla krogar och i alla öltält så vi gick mest runt och träffade folk då vi inte kom in någonstans men det var ändå trevligt. Gick och åt mat vid halv tre och sen blev det sängen. I går vaknade vi runt tio och gick upp och såg på American Pie The Reunion. Åkte från Andreas och Anna någon gång vid kl 1 och då åkte vi förbi Lager 157, Dollarstore och Godishuset. Hälsade på Jimmies syster i gamleby på vägen hem. På kvällen blev det att storhandla på maxi.



Jimmie i bilen med en öl i handen den lyckosen.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0