A new start

Publicerat: 2012-07-07 Tid: 10:27:57


Hej!

Var ett bra tag sedan jag skrev här sist men jag kan lugnt säga att det hänt lite grejer. Jag och min fina Jimmie förlovade oss 25/4 och vi har nu flyttat till en större lägenhet i T1. Riktigt skönt med lite space och att bo så nära centrala stan, bara 10 minuters gång så är man mitt i city.

Dagen kommer bestå av att gå och lämna tillbaka en klocka på Åhléns då visarna var böjda. Ikväll blir det grillat som står på menyn. Har fått en elgrill av pappa så att vi kan grilla fastän vi har en balkong.

På måndag är jag tillbaka på jobbet efter 3 veckors semester men behöver bara jobba i ungefär 2 månader. Sen har jag semester igen i 2 veckor då jag och Jimmie åker till Rhodos i en vecka. Kommer bli så underbart! Ska Nu försöka uppdatera lite oftare och förhoppningsvis varje dag.

 

 

 

Här ovan ser ni en bild på vår nya matsal och även våra nya möbler! :)

 




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0