Beautiful Morning

Publicerat: 2012-07-24 Tid: 05:59:51


Godmorgon, klockan är nu snart 6 och jag har varit vaken sen kl 5. Hade satt klockan på 05.50 men började hosta så mycket så gick upp självmant vid halv sex. Dagen kommer bestå av jobb från halv sju till fyra och efter det ska jag bara hem och ta det lugnt. Jobbar även öppning imorgon som sagt så ska försöka lägga mig tidigt ikväll också.


Förhoppningsvis kommer jag inte hosta så mycket på jobbet då jag tror detta endast är min klassiska morgonhosta. Förkyldningen annars känns så mycket bättre och känner att jag är väldigt pigg idag. Nog om det nu ska jag cykla ner till jobbet!  


Solen börjar gå upp där borta. Nu är det inte direkt såhär mörkt ute utan instagram gör det mörkare än vad det är.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0