if they only knew

Publicerat: 2012-07-24 Tid: 17:37:26


Hemkommen från jobbet för ungefär en timme sen. Hade köpt med mig mat från jobbet hem till min älskling som har ont i huvudet. Stackarn ligger just nu och sover här bredvid i soffan medan jag ser på scrubs. Har idag jobbat hela dagen från 06.30 till 16.00. Var till en början inte så mycket att göra men sedan kom det massor med gäster runt klockan 14. Imorgon jobbar jag 06-17 så blir en lång och tidig dag på jobbet.

Kvällen kommer bli otroligt lugn med mys framför tv:n med Jimmie. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll men det tror jag att jag kommer lyckas ganska bra med då jag redan är väldigt trött. Nu ska jag se på Hell's Kitchen och äta muffins som jag bakade igår.


Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-29 @ 13:14:11
URL: http://forum.modekampanj.com

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0