Känner du vinden som blåser i stan?

Publicerat: 2012-07-11 Tid: 21:43:53


Har haft en mycket bra och händelserik dag. Mötte upp Andreas på trädgårdstorget vid 12.30 och gick sedan till Taste Of Thai och käkade lunch och pratade om allt möjligt. Mycket trevligt och roligt och snacka minnen och annat kul. Det får inte dröja lika länge tills vi ses igen som sist.

Vid tjugo i två gick jag till jobbet för att ha assmöte. Var klara vid kl 3 någon gång och då gick jag och John till Espressehouse och väntade på att Jennifer skulle komma. Hon kom och vi tog oss alla en fika och snackade om allt mellan himmel och hav. Satt där i cirka en timme sen tog jag med mig Jennifer hem till mig och fortsatte att prata. Hon åkte hem vid halv åtta ungefär och då började jag fixa inför kvällsmaten. Bjöd på tacos som älskling fick då han kom hem. Mycket gott.

Så sitter just nu i soffan och skriver medan Jimmie spelar NHL med en kompis online. Ska gå och lägga mig tidigt idag då jag ska upp halv sex imorgon.


Vill ha ledigt och massa soooool!



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0