Last Day of Vacation

Publicerat: 2012-07-08 Tid: 11:17:21


Idag är sista dagen av min semester och man blir inte glad när man tittar ut genom fönstret. Massa äckligt regn och himlen är helt grå av alla regnmoln. Ska kanske inte klaga då jag jobbar 2 månader och sen har 2 veckors semester till då jag och Jimmie åker till Rhodos i en vecka. Kommer bli så sjukt skönt att få komma iväg och ingen av oss har varit i Grekland så ska bli kul att få uppleva den grekiska kulturen.

Dagen kommer bestå av lite sysslor här hemma. Jag måste tvätta jobbkläderna tills imorgon och dessutom dammsuga lite då det blev rätt smutsigt framförallt i köket efter flytten. Kanske tar mig en tur ner på stan om jag orkar annars blir det att se en film och bara ta det lugnt och njuta av den sista semesterdagen.

Just nu sitter jag vid matbordet och har precis ätit upp min frukost. Körde på en rejäl frukost idag med macka, yoghurt, oboy och kokt ägg. Nu ska jag kolla runt lite på youtube och sedan sätta lite fart.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0