Like a new person

Publicerat: 2012-07-16 Tid: 13:12:16


Gick upp vid halv tio i morse och gjorde mig i ordning för att gå på massage och ansiktsbehandling. Trodde att jag hade cykeln i förrådet så gick hemifrån vid halv 11. Hade ju såklart glömt att jag ställde cykeln i pappas garage innan jag åkte till Västervik. Därför fick jag powerwalka ner till stan för att hinna till kvart i. Kom dit 2 minuter i kvart i så hade en rejäl tur. Fick världens skönaste nack och ryggmassage i en halvtimme följt av en avkopplande ansiktsbehandling. Så nu känner jag mig hur fräsch som helst i ansiktet.

Just nu håller jag på att laga lite pasta och ska sedan iväg till rusta med Carro. Så ska fixa iordning lite här hemma innan jag går.



Olof och Maja imorse (med massa flyttkartonger i bakgrunden)


william

så söta:D

2012-07-16 @ 13:22:20
URL: http://funnyones.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0