Like a new thing

Publicerat: 2012-07-11 Tid: 10:40:43


Idag har jag gått upp skapligt tidigit vilket är bra då jag öppnar imorgon och måste gå upp vid 05 någon gång. I går kom Lisa hit och umgicks och tittade på min nya lägenhet. Jag bjöd på mat och efterrätt och vi kollade sedan på en himla massa gamla kort från gymnasiet. Var grymt trevligt då det var ett bra tag sen jag träffade henne. Hon drog någon gång vid kvart över sex. Jimmie slutade jobbet vid åtta så fixade pytt i panna med stekt ägg till oss så han kunde få i sig lite mat då han kom hem.

Idag har jag en fullspäckad dag framför mig. Först ska jag luncha med Andreas som jag inte träffat på hur länge som helst. Sedan är det assmöte på jobbet och direkt efter det blir det fika med ännu en saknad människa, Jennifer. Kommer bli en hur bra dag som helst och hoppas vädret vill vara fint också.


Måste också säga det att jag äntligen har fixat min macbook då jag inte använt den på säkert 1 eller 2 månader. Detta på grund av att jag har lyckats få virus som inte gick bort på den. Sjukt irriterande virus då den rörde muspekaren hela tiden och ville skapa en ny mapp på skrivbordet.

Nu ska jag äta lite frukost och sen fixa i ordning mig. :)

'




Här ovan är lite bilder från en del av lägenheten och även en bild på Maja.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0