Mot Västervik

Publicerat: 2012-07-14 Tid: 15:35:45


Är ledig idag och även så är min älskling, så därför ska jag och jimmie åka ner till västervik. Blir nog VIS-festivalen och träffa Jimmies vänner. Ska bli väldigt kul men tråkigt att vädret inte riktigt är på min sida idag...


Igår jobbade jag från 11 till 20.30 vilket gick väldigt bra. Är nu ledig lör-mån så blir tre dagars ledighet och på måndag ska jag ju på massagen och ansiktsbehandling. Kommer bli awesome. Dags att sätta sig i bilen och åka ner till småland. :)




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0