Some small things

Publicerat: 2012-07-17 Tid: 20:46:43


Idag var det öppning på jobbet som gällde så gick upp vid halv 6. Har jobbat till kl 4 och är nu hemma och tar det lugnt innan jag ska sova. Ska öppna igen imorgon fast på braskens så måste gå upp vid kl 5 imorgon. Ikväll har jag och Jimmie ätit hans berömda lasagne som är något fruktansvärt god. Lätt den bästa lasagnen jag smakat.


Igår åkte jag och carro till rusta och ikea. Hittade en del billiga saker så som mattor och fejkblommor. Blev jättefint här hemma nu med matta i hall och i kök och växter i fönstret. Carro var på jakt efter en lampa och ett sängöverkast vilket hon sen köpte.


Carro igår på ikea med sitt sjukt långa hår!


Fönstret i matsalen med de nya växterna.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0