When things don't work

Publicerat: 2012-07-23 Tid: 21:52:50


Har varit rätt dött här ett par dagar då jag legat hemma i 40 graders feber i helgen. Nu är det bara förkylning och en extremt jobbig hosta kvar. Inte direkt kul när man ska sova. MEN imorgon är jag tillbaks på jobbet igen och jobbar då 06.30-16, skulle egentligen stängt men eftersom både jag och jossie är sjuka fick vi ändra runt lite på arbetsledarna. Gör mig ingenting att öppna då jag ändå inte kan sova så länge på grund av hostan.

Har inte så mycket att berätta om helgen mer än att jag och älskling grillade igår. Tänkte försöka få lite frisk luft igår så gick till coop för att handla. Blev så trött så var tvungen att sova ett par timmar när jag kom hem. Var alltså inte tillräckligt frisk för att orka gå ut.

Idag har jag mått mycket bättre så jag och älskling var iväg och spelade minigolf vid sporthallen. Förlorade med 8 slag men är ingen dålig förlorare så gör mig ingenting. I morgon blir det att gå upp tidigt så ska alldeles snart gå och lägga mig och hoppas på att förkylningen är bättre då också.

Godnatt!


Ni får en bild på en trött Olof. Ungefär sådär kände jag mig i helgen.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0