As full as the moon

Publicerat: 2012-10-04 Tid: 20:16:00


Nu ligger maten i magen och jag är sådär äckligt mätt som man blir då man äter underbart god mat. Blev som sagt kyckling med potatisgratäng och bernaisesås. Ibland måste jag säga att jag är rätt bra på att laga mat.

Denna vecka är jag som sagt "arbetslös" och är bara hemma och laddar om. I söndags jobbade jag mitt sista pass på McDonald's Linköping City. Var en sån där hemsk söndagsstängning då man knappt hinner förstänga alls för så mycket folk var det. Var ett par trötta tjejer som stämplade ut vid 23.20 den söndagen. Känns så otroligt skönt att slippa jobba stängning och gå upp jättetidigt för att öppna och inte tala om att inte behöva stressa lika mycket! Nu kommer man dessutom få äta upp sin mat på sin rast utan att behöva gå in och hjälpa till. Underbart! :D lycklig tjej!

På måndag börjar jag på Media Markt och det ska bli så himla kul! Mark och jag ska bli bästa vänner! Hihi




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0