B-e-a-utiful

Publicerat: 2012-10-05 Tid: 18:24:16


Sådär, nu är jag hemma och har precis plockat i ordning lite här hemma. Har satt alla fina växter på plats här hemma nu och det blev mycket fint! Hade dock köpt en växt till min kruka som är som en vattenkanna men växten var för står så fick ta en utav de små jag köpte och sätta där istället. Hade nämligen köpt en kruka har hål för två växter där de små skulle sitta men nu tog jag ju en av dem till den andra krukan så nu hade jag bara en växt dit. MEN smart som jag är tog jag lite stenar och fyllde hålet med ett ljus i så blev det ännu snyggare än från början. Underbart!

Hur som helst så kommer Jimmie hem snart och då blir det mat följt av XFactor! :)

 
Här ovan ser ni den nya krukan och en av växterna till höger. Texten i mitten står på vår bokhylla men den är inte ny utan är cirka ett år gammal. Tyckte dock det passa in fint i mitten av bilderna. 



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0