Be happy

Publicerat: 2012-10-05 Tid: 11:51:46


Godmorgon, godmorgon! Eller kanske snarare godmiddag då klockan är strax innan tolv. Sov till tjugo över elva och har legat i sängen och myst med Maja en stund. Ska försöka ta mig upp för att få i mig lite frukost innan mamma hämtar mig om ungefär 1 och en halv timme.

Dagen kommer spenderas med mamma en stund och sedan ska jag nog bara hem och ta det lugnt för att invänta att xfactor ska börja klockan 20.00. Har mina funderingar kring om jag ska gå till gymmet idag eller inte men om jag inte gör det får det bli av i morgon istället.

Nu är det dags att ta sig i kragen och fixa lite frukost och mat till katterna som är hungriga.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0