Early or is it

Publicerat: 2012-10-06 Tid: 13:02:39


Godmiddag! Jag har precis kommit upp ur sängen och ska ära frukost. Ja, jag vet klockan är 1 och man borde egentligen ha ätit lunch vid det här laget men jag hade väldigt svårt att sova inatt. Vaknade runt 03 och bara låg och vred och vände på mig till kl 7. Sen somnade jag om och sov till halv tolv och låg kvar i sängen och kollade på Aftonbladet och lite annat i mobilen.

Idag har jag inga planer alls utan ska bara ta det lugnt. Detta är verkligen är riktig vilovecka för mig innan allvaret på media Markt drar igång. Ska bli så kul. Nu ska jag äta ut min frukost.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0