Mami

Publicerat: 2012-10-05 Tid: 14:46:55


Just nu är jag hemma hos mamma och tar det lugnt. Har ätit lite lunch och pratat med mamma. Ska snart iväg till blomsterhandel och titta på en ny växt då den ena växten hemma dog då vi var utomlands. Kanske hittar något mer billigt och fint om man har tur :)

Var faktiskt duktig och gick hemifrån till berga, vilket ungefär är 3.5 kilometer, för att möta upp mamma utanför hennes jobb. Så dagens träning är gjord, haha!

Bild från promenaden och del av min nya jacka från Jofama By Kenza.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0