Right Now

Publicerat: 2012-10-04 Tid: 18:53:57


Potatisgratängen står i ugnen, ljusen är tända och älsklingen är hemma. Känner att detta kommer bli en väldigt bra torsdagskväll. I går var jag och Jimmie på bio och såg den nya filmen Ted. Måste säga att det var extremt rolig och mysig. Tyckte dock att den var roligare i början än i slutet men over all var den mycket bra.

Idag har jag först varit på ikano med min syster. Handlade inget speciellt förutom hårspray då det är slut här hemma eller rättare sagt någon har tagit med sig hårsprayen till jobbet utan att säga till. Bu! Efter ikano åkte jag hem och plockade i ordning lite här hemma. Carro var snäll och kom förbi och hjälpte mig med att färga mitt hår då jag har en oerhört fin utväxt. Så nu är jag kolsvart i håret igen, I like it!

I morgon blir det nog att dra till gymmet en stund, fjärde gången denna vecka, wuhu, nu kör vi på allvar!

Nu ska jag kolla till gratängen och sedan steka kyckling!



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0