It's a boygame

Publicerat: 2012-09-01 Tid: 22:11:18


Sitter just nu hemma i soffan och har NHL-turnering med 6 grabbar. Det är Jimmies kompisar som är här och har det mysigt med snacks och öl. Jag däremot jobbar ju som sagt öppning hela helgen så för mig blir det cola och ska lägga mig om en timme. Har också även jag varit med och spelat och jag var inte alls så dålig som jag trodde jag skulle va. Jag vann dock inte i någon match men det vart ändå inga pinsamma förluster. Är lite sugen på att börja spela NHL oftare dels för att bli bättre och dela för att det faktiskt är rätt kul.

Två av killarna är just nu på Winnerbäck och ska sedan ut på krogen och hoppas då de inte är allt för högljudda då de kommer hem. Eftersom de bor i Västervik så har de blivit lovade att sova här hos oss.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0