Rhodos

Publicerat: 2012-09-19 Tid: 10:57:00


(detta inlägg skulle kommit upp för några dagar sen)

Befinner mig just nu på Rhodos tillsammans med min fina Jimmie. Har Varit här sedan söndag kväll och vi åker också hem nu på söndag kväll. Vi har bland annat hyrt moped och åkt till Rhodos stad där vi gått omkring i gamla stan och kollat på alla marknader och små butiker.

Igår låg vi på stranden hela dagen och så brände min älskling sönder sin rygg så han har mått lite dåligt idag. Jag har legat vid poolen ett par timmar och nu precis har vi varit och ätit på en jättefin restaurang som låg precis vid vattnet. Var världens lyxrestaurang men ändå kostade det inte alls så mycket. Perfekt!

Nu blir det att ta det lugnt och ladda inför en dag vid poolen imorgon. Livet är bra härligt!

 




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0