Working girl

Publicerat: 2012-09-02 Tid: 10:49:49


Godmorgon eller ska jag säga god dag för min del! Jobbar öppning idag och har nu rast. Har precis fått i mig lite brunch bestående av Chicken El Wrappo, cola och en liten pommes. Orkade dock inte hela wrapen då detta är det första jag äter idag.

Igår somnade jag direkt som jag la mig i sängen och klockan var då 23.15 och sov sen till 07.40 då jag vaknade av mig själv. Är relativt pigg idag så det känns bra! Jobbar till klockan 17 så nu är det 6 timmar kvar och jag önskade jag var ledig imorgon men så är ej fallet. Klockan kommer ringa 05.30 imorgon då jag börjar 06.15 men på tisdag får jag sova ut. Då ska jag inte göra Någonting utan bara vara hemma och ta det lugnt då jag känner att det är verkligen något jag behöver. Sen jobbar jag bara 3 dagar för att sen gå på 2 veckors semester. underbart! Nu back to buisness!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0