A while

Publicerat: 2013-01-31 Tid: 15:40:20


Gått ett tag sen jag bloggade sist, har helt enkelt inte haft lust eller tid. Dagarna består numera ut med jobb på mediamarkt och träningen. Ska träna och gå ner massa i vikt till sommaren och den här gången ska jag bara lyckas. Trivs inte som det är just nu helt enkelt.

Idag är jag ledig från jobbet och ska snart åka och handla lite. Vid 17.30 ska jag möta upp Linnea för lite träningen. Gymmade själv igår och blev riktigt stolt över mig själv som dels tog mig ner till gymmet själv och som körde på som tusan när jag väl var där. Nu jäklar är vi igång.

Bjuder på en bild på Maja som jag ligger i soffan och myser med just nu.



Colin

Hej vi tror att du kan tjäna minst 700 kr varje månad om du börjar rekrytera nya medlemar till vårt blogg nätverk bloggbesokare.se.Vi betalar 2 kr för en ny medlem + 50 % av deras investering på vårt sajt till ditt konto.Du kan välja sen att dra pengarna via paypal eller köpa själv en av våra vip eller mynt paketer som du kan använda för att få traffik eller som annonsering av din blogg.Trevligt att läsa om dig :)

2013-08-27 @ 18:04:29
URL: http://www.bloggbesokare.se

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0