A perfect night

Publicerat: 2014-11-10 Tid: 21:47:14


Sitter just nu i min soffa och ser på big brother. Haft en väldigt lugn dag idag. Dagen började med att jag sovit i hela 13 timmar, ja snacka om att vara trött. Sedan blev det att chilla ett tag innan jag bestämde mig för att baka bullar och för första gången blev dom riktigt saftiga och goda. 

Till kvällsmat blev det köttfärssås och det blev till och med några matlådor. Imorgon är det dags för jobb följt av ett pt-pass. Kommer bli awesome! Efter pt-passet ska jag på samsung roadshow som ska presentera nya samsung galaxy note 4. Eventet kommer hållas på ny legends där det bjuds på mat och dryck! 






Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0