Black Friday

Publicerat: 2014-11-30 Tid: 18:22:14


Hej! 

I helgen har vi haft Black Friday-sale och det har varit ganska mycket kunder så det har varit riktigt roligt. 

Tog en tur till gymmet imorse innan jobbet och körde lite rygg, axlar och kondition på löpbandet. Hann bara springa 2,5 km innan det var dags att gå och duscha innan jobb. 

Har nu precis kommit hem och njuter av att veta att jag är ledig imorgon. Sitter i min soffa och funderar på vad jag ska äta för kvällsmat men kommer väll på något bra snart. :) 






Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0