En ny start

Publicerat: 2014-11-10 Tid: 21:19:44


Hej igen
 
Var ett bra tag sen jag skrev någonting i denna blogg men tänkte ändå ge det en chans till nu. 
Nu tänkte jag uppdatera om det jag fokuserar mest på just nu, nämligen träning.
Har detta år lyckats gå ner 9 kilo än så länge och eftersom jag tränar med PT så tror och hoppas jag att det kommer bli mycket mer.  :) 
 
 
Här är en bild från en av träningspassen. 



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0