The future is in my hands

Publicerat: 2015-01-01 Tid: 22:46:15


Ännu ett år har gått förbi, ännu ett år att lära sig och gå vidare från.
 
2014 avslutades hemma hos Jennifer och Emil tillsammans med Mickan med flera.
 
Men dagen började inte där utan vid halv tio var det dags att bege sig till jobbet. Hade haft sjukt svårt att sova natten innan vilket jag får när jag har tränat hårt som jag skrev i föregående inlägg. Så kände mig sjukt trött och nästan ja som en bakiskänsla helt enkelt. Jobbdagen gick förövrigt väldigt fort de 4 timmarna som vi hade öppet. La mig i soffan och sov i 40 minuter då jag kom hem och det mina vänner var räddaren i nöden. Vaknade upp som en helt ny människa och kände mig faktiskt lite pepp på nyårsfirandet. Hade dock bara då en timme på mig för att göra i ordning mig men det klarade jag ändå galant med att endast komma 10 minuter för sent. 

Väl uppe i deras lägenhet korkades det upp direkt och jag bekantade mig lite med de andra som var där. Det bjöds på en variant av tapas kan man säga med kycklingspett, potatisklyftor, champinjoner, rostbiff, serranoskinka och massor annat gott som la sig fint i magen. Detta fick även toppas av en sorbe i någon typ av mosserande dryck.
 
Efter middagen bjöds det på lekar så som att hamna i varandras knän beroende på vilket kort du hade från en kortlek och ett musikquiz som naturligtvis mitt lag vann. YEAH! 
 
Vaknade upp i morse och var till min stora förvåning inte ett dugg bakis och inte heller trött. Tackar mig själv för de där vattenglasen jag drack mellan de alkoholigadrycker och även vattenglaset jag drack då jag kom hem. Hade ändå tagit det rätt lugnt under kvällen dessutom.
 
Har under dagen roat mig genom att städa lägenheten, faktiskt både dammsugit och tvättat golvet. Sedan kurrade det rejält i magen så gick till affären för att sedan laga varm smörgåstårta. Mums. 
 
Tack för alla som var med och firade in det nya året med mig.
Nu kommer ett par bilder från igår och även idag. 
 










Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0